مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم6 اردیبهشت 1403

نیکزاد: تخصیص اعتبار و تسهیلات ۱۳۸ میلیارد تومانی برای رفع مشکلات عشایر استان اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق هماهنگی و نشستی که با رئیس سازمان امور عشایری داشتیم دستور تخصیص اعتبار و تسهیلات ۱۳۸ میلیارد تومانی برای رفع مشکلات عشایر استان اردبیل اخذ شد.

علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق هماهنگی و نشستی که با رئیس سازمان امور عشایری داشتیم، مقرر شد ۵۰ میلیارد تومان برای تامین آب عشایر استان تخصیص یابد که ۳۰ میلیارد از این مبلغ تا پایان امسال اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: همچنین در مورد مسئله احداث راه روستایی مناسب جهت بهبود وضعیت رفت و آمد عشایر عزیز استان، در سفر ریاست جمهوری ۸ میلیارد تومان مصوب شده بود که قرار شد این مبلغ به‌طور کامل در آینده نزدیک جهت آغاز عملیات اجرایی واریز گردد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز جدی واحدهای دامپروری عشایر استان به سرمایه در گردش، تصریح کرد: برای این موضوع نیز مقرر شد تا ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات تخصیص یابد.

وی گفت: عشایر غیور استان نقش مهمی در تولید استان دارند و قطعاً وظیفه داریم تا نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان اقدام کنیم.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *