مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم10 فروردین 1403

در فرآیند بررسی بودجه 1400 اقتصاد و عدم کسری اولویت‌مان خواهد بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مسیر بررسی بودجه دو موضوع عدم مواجهه با کسری و اقتصاد را به‌طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

علی نیکزاد در جمع خبرنگاران با اشاره به دریافت لایحه بودجه و آغاز فرآیند بررسی آن، اظهار کرد: در مسیر بررسی بودجه دو موضوع را به‌طور جدی پیگیری خواهیم کرد، ابتدا آن که سال آینده با کسری بودجه مواجه نشویم.

وی افزود: مسئله دوم این خواهد بود که برای اقتصاد، معیشت مردم، مسکن، ازدواج و اشتغال تصمیم‌های صحیحی در سطح کلان گرفته شود و موارد مطروحه در اولویت بودجه ۱۴۰۰ باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح داشت: تلاش خواهیم کرد تا استان‌های کم‌برخوردار وضعیت مناسبی در بودجه سال آینده داشته باشند و عدالت اجتماعی در بودجه سال آینده ظهور حقیقی داشته باشد.

مردم استان اردبیل یقین داشته باشند به وظیفه خود عمل خواهیم کرد

نیکزاد با اشاره به گمانه‌زنی‌هایی در خصوص کم‌بودن بودجه استان اردبیل در سال آینده، تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان با همراهی استاندار اردبیل در حال بررسی و شناسایی مسائل مورد نیاز است که آن‌ها را به طور جدی در بودجه ۱۴۰۰ پیگیری خواهد کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بخش مهمی از بودجه به‌طور متمرکز در اختیار وزرات‌خانه‌ها قرار می‌گیرد که برای تخصیص آن نیز انرژی کامل خواهیم گذاشت و مردم عزیز استان یقین داشته باشند که به وظیفه نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی عمل خواهیم کرد.

– انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *