مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم9 فروردین 1403

مسؤولان خود را با کارگزاران حضرت علی(ع) مقایسه کنند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان باید خود را با ویژگی‌های کارگزاران حکومت حضرت علی(ع) مقایسه کرده و خود را به آنان نزدیک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم ۲۲ بهمن اردبیل اظهار کرد: انقلاب اسلامی نوع جدیدی از حکومت در دنیا است و حکمرانی اسلامی جدید به دست امام عظیم‌الشان که نه در اردوگاه غرب و شرق و نه در سازش با نئولیبرال و نه تسلیم سوسیالیسم و کمونیسم بوده که برگرفته از احکام نورانی اسلامی، نه اسلام سعودی و عثمانی بلکه اسلام ناب محمدی با ویژگی‌های الهی و انسانی شکل گرفته است.

وی افزود: انقلاب اسلامی تحول عظیم، بزرگ و رو به جلو در منطقه است و پس از ۴۲ سال از شکل‌گیری انقلاب اسلامی از ابتدای این انقلاب تا به امروز، استکبار در پی خشکاندن ریشه‌های انقلاب اسلامی بوده اما به برکت مجاهدت‌های علمی سرداران بزرگی چون تهرانی مقدم‌ها، مجاهدت دفاعی فرزندان غیور لشکر عاشورا و فرماندهان بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی، نتوانسته‌اند کاری بکنند و نخواهند کرد.

حجم خدمات انقلاب اسلامی در ۴۲ سال گذشته بسیار ارزشمند است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حجم خدمات انقلاب اسلامی در ۴۲ سال گذشته از پیروزی این انقلاب در زمینه‌های مختلفی چون تولید علم، زیرساخت، صنعت و معدن، ارتباطات، انرژی، نفت، گاز، آب، برق، هوافضا، فناوری، نانو تکنولوژی، پزشکی، توان دفاعی و نظامی، اورانیوم و… بسیار ارزشمند بوده است.

نیکزاد بیان کرد: امروزه انقلاب اسلامی در سپهر سیاسی دنیا تاثیرگذار بوده و در سپهر مقاومت و در منطقه هیچ اقدام و تصمیمی بدون توجه به نظر ایران اسلامی امکان‌پذیر نیست، انقلاب اسلامی هم‌چنان در وفاداری به آرمان‌های الهی و انسانی و دفاع از مظلوم پایدار است و در عرصه عدم همراهی با اسکتبار و استثمار ثابت‌قدم بوده و در عرصه حق‌خواهی بی‌بدیل است و منطق ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبانزد بوده و برای آزادگان دنیا تکیه‌گاه است.

مسؤولان خود را با کارگزاران حضرت علی(ع) مقایسه کنند

وی ادامه داد: گرچه نقطه ضعفی در عرصه عدالت اجتماعی و معیشت و اقتصاد مردم وجود داشته و باید در راستای رفع این مشکل نیز اقدامات اساسی انجام دهیم، اما مقایسه انقلاب اسلامی با رژیم منحوس و بی‌هویت پهلوی جفا در حق این انقلاب و خون شهیدان است و ما باید جمهوری اسلامی را با حکومت حضرت علی(ع) مقایسه کرده تا مسؤولان نیز که در این نظام سیاسی دینی مسؤولیت دارند، خود را با ویژگی‌های کارگزاران حکومت حضرت علی(ع) مقایسه کرده و خود را به آنان نزدیک کنند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اولین حکومت و کشوری بود که شعار مرگ بر آمریکا را سر داده و در مقابل استکبارجهانی ایستاد و امروز توانست پس از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی پایگاه عین‌الاسد آمریکا را مورد هدف قرار دهد آن هم در زمانی که هیچ کسی توان مقابله با منافع آمریکا را ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آمریکای رو به افول در مورد جمهوری اسلامی ایران نیز دچار اشتباه محاسباتی بوده و عظمت انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران را نمی‌تواند درک بکند و فکر می‌کند که با دسیسه‌ها و فتنه‌ها می‌تواند جمهوری اسلامی را از بین ببرد، اما مردم با اعتقاد، حسینی و انقلابی ایران دسیسه آمریکا‌ را از بین می‌برند.

تفاوتی بین احزاب آمریکا در استراتژی علیه ایران وجود ندارد

نیکزاد گفت: امروز هیچ شگفتی و دست‌پاچگی در ما برای نشستن بر پای میز مذاکره با آمریکا وجود ندارد و برای ما هیچ حزبی در آمریکا تفاوتی ندارد چرا که هیچ تفاوتی در راهبردها و استراتژی‌های این کشور علیه مردم مظلوم منطقه و هم‌چنین مردم حق‌خواه جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و اینان هیچ‌گاه چشم دیدن استقلال کشورها، پیشرفت جوامع، اجرای احکام نورانی اسلام در قالب جمهوریت نظام با رای مستقیم مردم را نداشته و نخواهند داشت.

وی به سفر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه به عراق اشاره کرد و بیان داشت: استقبال و غوغای مردم عراق از آیت‌الله رئیسی یکی از نشانه‌های افول آمریکا بوده و معنای خاصی در زمینه انتقام شهدای مقاومت داشت.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ملت شریف ایران تصمیم گرفته‌اند که با تکیه بر توان خود، خداباوری، خدامحوری و خداجویی، تکیه بر توان انسانی خلاق، روی پای خود ایستاده و در راستای اجرای گام دوم انقلاب اسلامی گام بردارند و اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه نقش ایفا می‌کند و حرف اول را می‌زند، به برکت وجود همین مردم شریف و انقلابی و خداباور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *