مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم10 فروردین 1403

مجلس با همه توان برای اعتلای فوتبال ملی تلاش می‌کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک نگاه مجلس به فدراسیون فوتبال نگاهی حمایتی است و ورزش در نظام جمهوری اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رئیس فدراسیون فوتبال با وی اظهار کرد: بدون شک نگاه مجلس به فدراسیون فوتبال نگاهی حمایتی است و ورزش در نظام جمهوری اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد که در این میان، فوتبال و فوتبال ملی به‌عنوان سمبل وحدت و انسجام ملی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی با همه توان و ظرفیت خود، در حوزه‌های تقنین، سیاست‌گذاری و… برای پیشرفت و اعتلای فوتبال ملی تلاش خواهد کرد و امیدواریم که با حمایت و پشتکار، تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی صعود کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خصوص استیفای حق میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی، مجلس در چهارچوب حقوق و مقررات بین‌المللی در کنار فدراسیون خواهد بود و برای بازگرداندن این حق تلاش می‌کند.

نیکزاد بیان کرد: در این شرایط خاص و تحریم ظالمانه آمریکا و مشکلات اقتصادی و آسیب‌های کرونا، پیروزی‌های افتخارآفرین فوتبال ملی می‌تواند التیام‌دهنده و انگیزه باشد و موجبات شادی ملت بزرگ ایران را فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *