مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم30 فروردین 1403

در نشست ویژه‌ توسعه‌ اقتصادی استان اردبیل چه گذشت؟

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی علی نیکزاد، نشست ویژه بررسی مشکلات، مسائل و رفع دغدغه‌های تولیدکنندگان، صنعت‌گران و فعالان بخش اقتصادی استان با حضور علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین، حسین‌زاده، مدیرعامل بانک ملی و فعالان اقتصادی استان در استانداری اردبیل برگزار شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار کرد: افرادی که امروز می‌خواهند به کشور ما خدمت کنند باید به ملت خدمت نمایند و به نفع مردم گام‌های خود را بردارند تا تاثیر این خدمت‌گذاری را خود مردم در کف جامعه حس کنند.

وی با اشاره به این‌که بسیاری از کارخانجات بزرگ کشور با راهکارهای مناسب مشکلات خودشان در همه عرصه‌های فنی، مالی، صادرات و… حل کرده‌اند، افزود: با الگو گرفتن از راهکارهای کارخانجات موفق کشور می‌توانیم بسیاری از مشکلات کارخانجات استان را حل کنیم.

نیکزاد گفت: در کشور همه مشکلات حل شدنی است و با پیگیری‌های دقیق و لازم می‌توانیم این مشکلات را در استان اردبیل هم حل کرده و موجب رونق اقتصادی و اشتغال در استان باشیم.

گفتنی است در این نشست ویژه بسیاری از موانع و مسائل موجود در پیش‌روی صنعت، تولید و پیشرفت اقتصادی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و از سوی مسئولین قول مساعد جهت رفع و پیگیری صادر گردید؛ همچنین حمایت‌های لازم از طرح‌های جدید صورت گرفت.

لیست پروژه‌هایی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، به شرح ذیل است:

۱. سبلان پارچه؛ مقرر گردید برخی از مشکلات مالی باقی‌مانده مجموعه با بانک‌ها پیگیری و به‌زودی رفع شود.

۲. سبلان ایر؛ مقرر گردید پس از ورود دو فروند هواپیما طی هفته‌های آتی، نسبت به پیگیری و ارائه تسهیلات از سوی بانک ملی اقدامات لازم صورت گیرد.

۳. مجموعه تولیدی پنل‌های انرژی خورشیدی؛ این مجموعه با اشتغال‌زایی ۲۰۰ نفر و سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیون یورویی به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید؛ این مجموعه اولین مجموعه تولید سلول‌های خورشیدی منطقه خواهد بود.

۴. سرم‌سازی اردبیل؛ مقرر گردید، اندک موارد و موانع موجود با پیگیری‌های لازم مرتفع شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *