مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم1 اردیبهشت 1403

بررسی مشکلات روستایی را به‌صورت میدانی ادامه خواهیم داد

علی نیکزاد ظهر امروز در روستای خیارک حاضر شد و جهت احصاء مشکلات و مسائل مردم این روستا به گفت‌وگو با اهالی و ریش‌سفیدان روستا پرداخت.

علی نیکزاد ظهر امروز در روستای خیارک حاضر شد و جهت احصاء مشکلات و مسائل مردم این روستا به گفت‌وگو با اهالی و ریش‌سفیدان روستا پرداخت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اهالی خیارک، اظهار کرد: مردم روستا خواسته‌های به حقی همچون رفع مشکل آب شرب، اجرای طرح هادی، تخصیص نفت و همچنین بحث بهداری دارند و ما نیز بر حسب وظیفه بررسی مشکلات روستایی را به‌صورت میدانی ادامه خواهیم داد.

وی افزود: طبق هماهنگی‌هایی که انجام دادیم، مشکل آب شرب را ان‌شاءالله پیگیری خواهیم و از نهادهای ملی نیز نسبت تخصیص بودجه و پیگیری مشکلات آب در کلیه روستاهای استان را پیگیر خواهیم بود.

نیکزاد ادامه داد: این روستا از نعمت گاز بهره‌مند است اما به علت عشایر بودن اهالی، باید نفت نیز برایشان فراهم باشد که طبق پیگیری این مشکل ان‌شاءالله به‌زودی مرتفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبق هماهنگی‌هایی که صورت پذیرفت مسؤولان قول دادند در اولین فرصت، انتقال و یا حضور پرستار در روستا را حل کنند تا مردم و اهالی برای مشکلات پزشکی خود حداقل امکانات لازم را داشته باشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اعلام پیگیری موضوع اجرای طرح هادی، گفت: این روستا که بیش از ۱۰۰۰ خانوار دارد، باید هرچه سریع‌تر شاهد تکمیل طرح هادی خود باشد و ما نیز موضوع را در سطح استان و کشور رسیدگی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *